Hotele i parki rozrywki

Noc we wrocławskim apartamencie

Razem z moim chłopakiem, od długiego czasu marzyliśmy, aby zwiedzić Wrocław. Niestety nigdy nie mieliśmy na to czasu no i pieniędzy. Odstawialiśmy te marzenie na drugi plan, mimo że nie  było to, aż takie trudne do realizacji. Wzięłam sprawy w swój ręce.

Czas spędzony w centrum Wrocławia

apartamenty w centrum wrocławiaPostanowiłam spełnić nasze wspólne marzenie. Odkładałam pieniądze przez długi czas, żeby wynająć we Wrocławiu jakiś piękny hotel. Stwierdziłam, że zabiorę tam mojego chłopaka i będzie to dla niego niespodzianka. zaczęłam szukać jakiś noclegów. Głównie interesowały mnie apartamenty w centrum wrocławia. Okazało się, że jest ich mnóstwo, więc będzie to trudy wybór. W końcu znalazłam naprawdę piękny budynek, z którego widać cały Wrocław. Od razu zarezerwowałam nocleg i zamówiłam bilety na pociąg, żeby nie było już odwrotu. Po południu widziałam się z moim chłopakiem i wręczyłam mu moją niespodziankę. Był bardzo zaskoczony, ale też bardzo szczęśliwy. Dojechaliśmy do Wrocławia. Poszliśmy do naszego apartamentu i okazało się, że na żywo jest jeszcze lepszy niż na zdjęciach.  Weszliśmy do naszego pokoju i byliśmy pozytywnie zszokowani. Nie mogliśmy uwierzyć, że jesteśmy w tym miejscu. Mieliśmy piękny widok z okna i nie mogliśmy przestań tam patrzeć. Zostawiliśmy wszystkie rzeczy i poszliśmy zwiedzać. Robiliśmy mnóstwo zdjęć na pamiątkę. Pochodziliśmy po rynku, poszliśmy do zoo itd. Oboje byliśmy bardzo szczęśliwi, że tu jesteśmy.  Wieczorem wróciliśmy do apartamenty. Nasz pokój był naprawdę piękny. Pierwszy raz od długiego czasu mogliśmy się tak wyspać. Było bardzo czysto, wszystko ładnie urządzone. Na pewno tam wrócimy i polecimy swoim znajomym.

Nie sądziłam, że uda się spełnić to marzenie, mimo że nie było ono takie trudne. Od małego byłam uczona, że marzenia spełnia się od razu jak jest możliwość, a nie odkłada się je na bok. No więc postanowiłam tak zrobić. Nie żałuję tej decyzji. Było naprawdę pięknie.